Contoh Surat Untuk Makluman

Sila Masukkan No Kad Pengenalan Anda. Untuk makluman pihak Tuan perletakan jawatan ini disebabkan saya tidak mampu untuk memikul tanggungjawab dan amanah yang diberi dengan sempurna.


Surat Sumbangan 2013 Surat Technology Inbox Screenshot

NAMA PEMILIK.

. Oleh kerana saya juga tidak mampu menjalankan tanggungjawab seperti yang telah ditetapkan oleh pihak sekolah saya bimbang ia akan mencemarkan nama sekolah dan organisasi pengawas khususnya. Dengan ini membenarkan __nama pemohon___ dan No. Untuk makluman pihak Tuan perletakan jawatan ini disebabkan saya telah mendapat tawaran pekerjaan yang baru di tempat lain.

Aplikasi Semakan temu duga ini hanya untuk semakan pemohon yang telah memohon kursus bertemu duga. KP _____ untuk membuat kerja-kerja kecil permit sementara ke atas rumah premis bangunan tersebut. Calon yang dipanggil untuk sesi temu duga ini masih WAJIB membawa semua dokumenbukti berkaitan yang dinyatakan dalam surat makluman ini.

Makluman dari pihak tuan amatlah dihargai serta didahului dengan ucapan terima kasih. Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kerana telah banyak memberi tunjuk ajar dan kepercayaan kepada saya ketika melaksanakan tugas.


School Learn English Lettering School


Pin On Apps


Contoh Surat Pemberitahuan Kenaikan Harga Barang Surat Buku Kutipan Dalam


I M Reading Contoh Surat Tidak Hadir Ke Sekolah On Scribd Surat Solar System Projects Early Literacy

No comments for "Contoh Surat Untuk Makluman"